Szósta edycja akcji społecznej Tydzień dla Oszczędzania w 2012 r. zakończyła się sukcesem, angażując blisko 170 szkół z całej Polski. Dwie trzecie biorących w akcji nauczycieli nadesłało raporty, z których możemy dowiedzieć się, jak kreatywnie szkoły podeszły do obchodów, organizując w szkole obok zajęć dydaktycznych także konkursy, wystawy gazetek, przedstawienia czy happeningi. Uczniowie na różne sposoby zdobywali praktyczną i przydatną w życiu wiedzę na temat założenia konta, planowania i zarządzania osobistym budżetem, dopasowania sposobów oszczędzania i inwestowania do osobistych potrzeb oraz konsekwencji zadłużania się. Zasięg akcji wzmocniony został kampanią medialną, dzięki której z wiedzą na temat oszczędzania i finansów osobistych zetknęło się ponad 2 miliony osób.
Newsletter
Fundacja Rozwoju
Społeczeństwa Wiedzy Think!
Plac Kasztelański 3
01-362 Warszawa